מחקר מילות מפתח זה פעולה שהיא חובה בהליכי שיווק וקידום אתרים, גם שיווק אורגני וגם ממומן.
בכל פעם שנרצה לקדם מוצר או אתר כל שהוא במנועי החיפוש אנחנו רוצים להתאים את העמודים באתר לביטוים רלוונטים של הלקוחות שלנו ואל הביטוים האלה אנחנו נגיע רק דרך מחקר נכון ואיכותי.
אם אתם לא תבצעו מחקר איכותי רוב הסיכוים שיהיה לכם קנביליזציה של מילות מפתח, משמע עמוד ״רהיטים בצפון״ יקודם על ביטוי כמו ״סרטונים לילדים״ או what ever…
במחקר מילות מפתח אנחנו לומדים באיזה מילות מפתח אנחנו רוצים להתמקד ולהציג לגוגל את הדף הזה אני רוצה בביטוי הזה וכן האלה.
במאמר הבא אסביר:
- מה זה מילות/ביטוי מפתח ומה החשיבות שלהם בSEO
- איך מבצעים מחקר בדרך המהירה והיעילה ביותר
- הכלים הטובים ביותר למחקר מילות בפתח וSEO בפרט.
מחקר מילות מפתח – מה זה וכיצד מתחילים?
אז מחקר מילות מפתח זה המחקר בין החשובים שיש לכמעט כל תהליך קידום במנועי חיפוש כמו Google, Bing וכדומה.
המחקר מרכיב לנו תמונה של מי הם המתחרים שלנו, על איזה ביטוים הם מקדמים, על איזה ביטוים אנחנו הולכים להתחרות, מה הקושי שלהם ועוד.
בעצם המחקר הזה הוא ההתחלה של כל הליך קידום כי בלי להרכיב את התמונה הזאת לא נוכל לבצע פעולות בצורה מקצועית שתוביל אותנו למיקומים שאנחנו רוצים.
אז מה קורה בתאכלס?
באמצעות המחקר אנחנו יכולים להבין באילו נושאים כדאי לנו להתמקד בשביל להזרים לאתר שלנו את הטראפיק הכי איכותי משמע לקוחות משלמים.
בנוסף אנחנו יכולים לבדוק הזדמנויות נוספות לביטוים נרדפים בשביל לקדם את האתר ללא מאמץ מירבי.