קידום אתרים: מחקר מילות מפתח כמו PROS

מחקר מילות מפתח זה פעולה שהיא חובה בהליכי שיווק וקידום אתרים, גם שיווק אורגני וגם ממומן.
בכל פעם שנרצה לקדם מוצר או אתר כל שהוא במנועי החיפוש אנחנו רוצים להתאים את העמודים באתר לביטוים רלוונטים של הלקוחות שלנו ואל הביטוים האלה אנחנו נגיע רק דרך מחקר נכון ואיכותי.

אם אתם לא תבצעו מחקר איכותי רוב הסיכוים שיהיה לכם קנביליזציה של מילות מפתח, משמע עמוד ״רהיטים בצפון״ יקודם על ביטוי כמו ״סרטונים לילדים״ או what ever…
במחקר מילות מפתח אנחנו לומדים באיזה מילות מפתח אנחנו רוצים להתמקד ולהציג לגוגל את הדף הזה אני רוצה בביטוי הזה וכן האלה.

מחקר מילות מפתח
תמונה: freepik

במאמר הבא אסביר: 

  • מה זה מילות/ביטוי מפתח ומה החשיבות שלהם בSEO
  • איך מבצעים מחקר בדרך המהירה והיעילה ביותר
  • הכלים הטובים ביותר למחקר מילות בפתח וSEO בפרט.

מחקר מילות מפתח – מה זה וכיצד מתחילים?

אז מחקר מילות מפתח זה המחקר בין החשובים שיש לכמעט כל תהליך קידום במנועי חיפוש כמו Google, Bing וכדומה.
המחקר מרכיב לנו תמונה של מי הם המתחרים שלנו, על איזה ביטוים הם מקדמים, על איזה ביטוים אנחנו הולכים להתחרות, מה הקושי שלהם ועוד.
בעצם המחקר הזה הוא ההתחלה של כל הליך קידום כי בלי להרכיב את התמונה הזאת לא נוכל לבצע פעולות בצורה מקצועית שתוביל אותנו למיקומים שאנחנו רוצים.

אז מה קורה בתאכלס?
באמצעות המחקר אנחנו יכולים להבין באילו נושאים כדאי לנו להתמקד בשביל להזרים לאתר שלנו את הטראפיק הכי איכותי משמע לקוחות משלמים.
בנוסף אנחנו יכולים לבדוק הזדמנויות נוספות לביטוים נרדפים בשביל לקדם את האתר ללא מאמץ מירבי.

מחקר מילות מפתח מקצועי – כיצד מתחילים?

אולי יעניין אתכם
מאמרים פופולאריים

מהם היתרונות של שיווק דיגיטלי?

לשיווק דיגיטלי יתרונות רבים, והוא הפך לכלי חיוני עבור עסקים בכל הגדלים. להלן כמה מהיתרונות העיקריים של שיווק דיגיטלי: יעילות: שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים להגיע

תוכן ככלי לקידום אתרים

בעידן הדיגיטלי, המידע הוא מטבע המטבע החדש. אנשים מחפשים מידע בכל רגע נתון, והאינטרנט הפך למקור המידע הראשי עבור רבים מאיתנו. אך בעולם שבו המידע

הוצאת חשבוניות באתרי וורדפרס

חשבונית היא היבט חיוני בכל עסק העוסק במכירות, וורדפרס הפכה לפלטפורמה פופולרית ליצירה וניהול אתרים לעסקים. אחד היתרונות של שימוש בוורדפרס הוא מגוון רחב של