סליקת כרטיס אשראי בחנויות דיגיטליות

עולם המסחר עבר לדיגיטל ויש יותר ויותר חנויות וירטואליות ומה שנתן עוד דחיפה משמעותית היא מגפת הקורונה. כל אחד יכול היום לפתוח עסק מצליח, כל אחד יכול למכור מוצרים ולשלוח אותם לכל העולם וכל מה שצריך זה לבנות נכון את החנות, להטמיע בה את המוצרים, לשווק את החנות באינטרנט ולגבות את הכסף בצורה נוחה, מהירה ובטוחה ללקוח. 

יש היום פלטפורמות שונות לבניית חנות וירטואלית כששתי הפופולאריות הן וורדפרס וויקס. אז הנה קצת על שתי הפלטפורמות כמו גם על סליקה לecommerce (סליקה במסחר אלקטרוני) שכדאי להכיר.

וורדפרס 

וורדפרס היא מערכת האתרים והבלוגים הגדולה ביותר בעולם. היא לא בבעלות פרטית אלא מערכת עם קוד פתוח, מה שאומר שמפתחים רבים מכל העולם תרמו ליצירתה ולהתפתחות שלה וממשיכים לפתח. זו מערכת עם תוספים (פלאגינים) בתחומים שונים כשאחד מהם הוא woocommerce שזו מערכת לבניית חנויות וירטואליות בתוך וורדפרס. לוורדפרס יש מיליוני משתמשים ברחבי העולם וגם בישראל רבים בחרו בה. 

אין חברת אחסון אחת שעובדת עם המערכת. אפשר להתקין את וורדפרס בכל חברת אחסון אתרים שמאפשרת את זה ויש קהילה גדולה ברשת שיכולה לסייע למי שמשתמש בה.

וויקס

חברת וויקס היא חברת סטארט אפ ישראלית, חברה שבנתה מערכת לבניית אתרים שכיום מיליוני אנשים ברחבי העולם עושים בה שימוש. זו מערכת שלמעשה יש בה הכול – מערכת נוחה לבניית חנות וירטואלית, אין ספור תבניות עיצוב שאפשר לעשות בהן שימוש, תוספים פנימיים שונים בכל תחום שהוא, אבטחה ברמה גבוהה ותשלום קבוע על שימוש במערכת הזו. למעשה, בוויקס מקבלים הכול אבל מצד שני גם אי אפשר לעשות שימוש באחסון חיצוני. אפשר לחבר למערכת סליקה מומלצת לאיקומרס ואפשר מהר מאוד להתחיל ולעבוד עם החנות.

התממשקות פלאפיי עם המערכות הללו

בין אם אתם מחפשים סליקה מומלצת לwoocommerce שזו כפי שציינו מערכת החנויות הווירטואליות הפופולארית ביותר של וורדפרס ובין אם אתם מחפשים סליקה לecommerce בוויקס, פלאפיי יכולה לתת לכם את המענה הדרוש לכם. היא מאפשרת התממשקות קלה ומהירה שאחריה אפשר לגבות בחנות במהירות ובנוחות. זו מערכת שגם נוחה ללקוח הסופי וגם לבעל החנות, מערכת שלא דורשת ספקי אשרי נוספים אלא הכול בתוכה.

בפלאפיי לא משלמים על מה שלא גובים. משלמים רק על עמלות גבייה כך שאם אין פעילות אין תשלו קבוע.
היא עובדת ברמת אבטחה גבוהה מאוד ויש בה מדריכי הטמעה, כך שתוך זמן קצר היא יכולה להיות מערכת הגבייה גם באתר שלכם. 

יש המון בעלי חנויות וירטואליות בוורדפרס ובוויקס שבחרו במערכת ולא סתם.
היא עושה להם את החיים קלים יותר, היא מאפשרת להם להתעסק בדברים החשובים ובסוף החודש הם רואים אתה כסף מחכה להם בחשבון הבנק שלהם.

אולי יעניין אתכם
מאמרים פופולאריים

מהם היתרונות של שיווק דיגיטלי?

לשיווק דיגיטלי יתרונות רבים, והוא הפך לכלי חיוני עבור עסקים בכל הגדלים. להלן כמה מהיתרונות העיקריים של שיווק דיגיטלי: יעילות: שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים להגיע

תוכן ככלי לקידום אתרים

בעידן הדיגיטלי, המידע הוא מטבע המטבע החדש. אנשים מחפשים מידע בכל רגע נתון, והאינטרנט הפך למקור המידע הראשי עבור רבים מאיתנו. אך בעולם שבו המידע

הוצאת חשבוניות באתרי וורדפרס

חשבונית היא היבט חיוני בכל עסק העוסק במכירות, וורדפרס הפכה לפלטפורמה פופולרית ליצירה וניהול אתרים לעסקים. אחד היתרונות של שימוש בוורדפרס הוא מגוון רחב של